Spoedgevallen

Voor spoedgevallen 's avonds, 's nachts of in het weekend kunt u ook buiten de normale openingstijden altijd een spoedafspraak maken bij de dienstdoende dierenarts via (0512) 513627 of kijk hier voor de dienstregeling en bel rechtstreeks.
Adres:
Dierenziekenhuis Drachten
De Bolder 74, 9206 AR Drachten
tel. 0512-513627
info@dierenziekenhuisdrachten.nl

Webcam

Ga naar de live webcam's

Webshop

Ga naar de webshop

Homepage

Ga terug naar de homepage

Facebook

Bezoek onze facebook pagina

Gastenboek

Ga naar ons gastenboek

Algemene voorwaarden

Lees onze voorwaarden
  • Bolder 74
  • honden (1)
  • honden (8)
  • katten (3)
  • konijnen (3)
  • vogels (2)

Kosten
Wij wijzen u er op dat behandelingen, voor het verlaten van de kliniek, aan de balie betaald moeten worden. Dit kan contant of per PIN. Vraagt u gerust voor aanvang van een onderzoek of behandeling naar een kostenraming op papier. Dan weet u op welk bedrag u ongeveer moet rekenen. De kosten van onvoorziene complicaties en eventuele nazorg, zijn gewoonlijk niet in de kostenramingen opgenomen.


In sommige gevallen (bijvoorbeeld wanneer u in termijnen wilt betalen) kunnen wij u een rekening (laten) sturen, maar houdt u dan wel rekening met  extra administratiekosten.  De incasso van facturen wordt voor ons verzorgd door factoring maatschappij Fa-med. Aan het treffen van een betalingsregeling zijn ook extra kosten verbonden. De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van het te betalen bedrag en de looptijd van de regeling. Daarnaast wordt er wettelijke rente in rekening gebracht en kosten voor het versturen van de acceptgiro‘s.


Algemene voorwaarden
Op alle overeenkomsten zijn, tenzij vooraf nadrukkelijk overeengekomen, onze Algemene Voorwaarden Dierenziekenhuis Drachten van toepassing. Neem een exemplaar mee uit de wachtkamer of vraag de assistente u er één
toe te zenden.



Klachten
Ook het werk in Dierenziekenhuis Drachten blijft door mensen uitgevoerd werk. Mocht er ooit onverhoopt iets niet conform uw wens of verwachtingen zijn gegaan, meldt dit dan mondeling of schriftelijk. Wij kunnen er van leren en wellicht samen met u een oplossing vinden en een manier om onze service en behandelingen te verbeteren.